30 Ağustos 2011 Salı

Güzel Sözler

Yarını Bekledim Senin için Sevgilim, Sen yarınlarımı yaşayacağım En Güzel geleceğimsin, Sen Hayatımda Asla Bitmeyecek Güzel yarınlarımsın bebeğim

Kırmızı Kan rengi Sana Olan Sevdamın Tutkusu, Sen hayatımdna Gidersen Sevdamın tutkusu beni Boğar Artık hayat Kan Kusturur Bana bebeğim ben Seninle Varım Hayatta

Aşkımın Hesabını Bir Sana kestim Bu hayatta, Hayat Zaten Bir Kumar Biriken Hesaplarımın tek Muhasebesi Sensin Sevgilim Sen Aldın kalbimi Topla Sevgi hesabımı Aşkım

Bir Rüzgarın Aşk Esintisisin benim için bebeğim Sen Yüzüme Estikçe Kalbime Dolar Sevgin, Aşk Esintilerini Usulca Bırakırsın Yüreğime Bebeğim Seviyorum Seni Aşk Nefesim

Nazara Gelmesin Sevdamız Biz Seninle Doğuştan Sevdalıyız Bir Tesadüftü Buluşmamız, Şimdi Aşkımızı En Ağır Romanlara Yazarız, Seviyorum Seni bebişim Sevgilim

Hayatımı Sana Adıyorum Sevgilim, Ya beni Kurbanlık Koyun Gibi Kesersin Adarsın Aşıklara, Yada Aşkımın Rüzgarından Kurtulamazsın Gölgen Gibi peşinde Olurum Karar Senin Sevgilim

Ağlarım geceleri Yüzünü Görmek isterim Sevgilim, içimde Hasretin Büyü Çığ Gibi Bu hayatta Bir Seni özledim Sevgilim ne Olur Dön geri herşeyim

Sen Olmadığın Zaman Yanımda Ya Yıldızlara Bakar Seni Düşünürüm, Yada Güneşe Bakıp Gözlerini Düşünürüm, Çünki Yıldızlar Kadar Güzel Gözlerine Vuruldum, Güneş kadar Aydınlık Kalbinde Yer Buldum Sevgilim Seviyorum Seni

Güzel Sözleri Sana Yazdıkça Kelimeler Çoğalıyor Aklımda, Kelimeler Sensizliğini Teselli Ettiremiyor Artık bana, Sayfalara Adını yazdıkça Daha Çok bağlanıyorum Sana, Yazdığım Sözleri Okudukça Kayboluyorum Aşk Diyarında

Aşkınla Yandı Kalbim, Bedenim Sana Aşık Sana Deliyim Canım, Seviyorum Seni her Halinle, Bu Can Bir Senin için Atar Sevgilim Benim..

Sen Sadece Aşk Değilsin, Sen hayattaki Emin Adımlarımsın, Sen Sadece Sevgilim Değilsin Sen Benim Diğer Yarımsın Bebeğim

Uzak olsada Mesafeler Varlığın yeter Sevgilim, geceleri Yıldızlara Bakmak için Sayıyorum Zamanı Yıldızlara Bakınca Görüyorum ışıl ışıl parlayan Gözlerini, Yıldızlara Bakıp Gideriyorum hasretini Sevgilim

Sen Sadece kalbimde Yazılı Değilsin Sen Benim hayat kitabımdaki Bütün Konu Başlıklarısın Aşkım Hayatı Seninle Okuyup Anlıyorum Bitanecik Sevgilim

Sen Nefes Aldıkça Ben Mutlu Olacağım, Sen Sevdikçe Ben ikimiz için Bu Hayata Savaşacağım Prensesim...

Sokaktan Geçen Her Gölgeye Adınla Sesleniyorum Sevgilim

Ben Sevgiyi Hissetmedim yaşadım, Ben Hevesleri Tutmadım Sana Bağımlı kaldım, Ben ve ben yine Seni Sevdim Ve Senin için Hep Gülümsedim Seviyorum Seni Bütün Acılara rağmen Biriciğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder