17 Ağustos 2011 Çarşamba

Macias, Selami Şahin'in şarkısını söyleyecek

Enrico Macias

Bugüne dek sadece kendi şarkılarını seslendiren usta sanatçı Enrico Macias, 13 Eylül'de Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Tiyatrosu'nda vereceği konserde; Selami Şahin'in bir bestesini söyleyecek

Şarkılarıyla yıllara damgasını vuran Enrico Macias, 13 Eylül akşamı Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Tiyatrosu'nda sevenleriyle buluşmaya hazırlanıyor.

ARAPÇASI HAZIR
Bugüne dek sadece kendi şarkılarını seslendiren usta sanatçı, bu konserde bir ilki de gerçekleştirecek; yüzlerce şarkıya imza atan Selami Şahin'in bestelediği 'İstanbul Seni Seviyorum' adlı parçayı söyleyecek. Erkan Özarman'ın kendisine söylemesi için sunduğu parçayı çok beğenen Macias, şarkıyı çeşitli dillerde de söylemeye karar verdi. Müzik eleştirmenleri tarafından yıllardır 'barışın sesi' olarak nitelendirilen sanatçı, Avrupa'da şarkıyı Fransızca seslendirecek. Macias ayrıca 'İstanbul Seni Seviyorum'un Arapça versiyonunu da hazırladı. Sürprizlerle dolu İstanbul'daki Açıkhava konserinin onur konuğu ise İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş olacak.

İŞTE ŞARKININ SÖZLERİ
İstanbul seni seviyorum Senin evinde rahatım Eski şehrinde Kendimi evimde hissediyorum Beni misafir ettiğin Bütün ara sokaklarında Keşfedilecek O kadar çok güzelliklerin var ki Semazenler Dönüyor, dönüyorlar Hiç durmadan Boğaz etrafında Bu aksam, şehirde Minarelerin parlıyor Altın yansımalı kızıl gökyüzünde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder