11 Ağustos 2012 Cumartesi

Wolfteam Türkiye Siyanür Hile v3.0 %100 Çalışıyor

Wolfteam Türkiye Siyanür v3.0 %100 Çalışıyor ( 10 Ağustos 2012 )
[Resim: ?di=ZOAT]

[Resim: ?di=SQSU]


Merhaba arkadaşlar bugün size wolfteam için tasarlanmış olan siyanür v1.9 u değiştirerek S2 SON SİLAH için entegre ettiğim Siyanür v3.0 ı çıkardığım lag hackımızı anlatacağım...


Öncelikle Siyanür Sadece 32 Bit Sistemlerde Çalışır 64 Bitseniz Aygıt Bulunamıyor Der. Ve şuan hile sadece wolfteamda denenmiştir ve kesinlikle ban atmamaktadır. S2 SON SİLAH Tada Çalışacağını tahmin ediyorum...


Hilenin Temeli : Mavi ye aittir. Teşekkür Ederiz

Biz forumca emeğe saygılı olduğumuz için belirtelim istedim

Hileyi Editleyen , Temasını Değiştiren , Entegre Eden : Nader11ndeu dur.


Öncelikle v3.0 Siyanürümüzün özellikleri nelerdir:
1- 24 Saniyeye kadar adamları dondurabiliriz ama oyundan %90 atar %10 atmaz. O yüzden 7 Saniyeye kadar donduruyoruz ve hiçbir problem olmuyor.
2- Yeni sürümde size söz verdiğimiz gibi interneti kesme ve açma tuşlarını kullanıcılar ayarlıyor Hiho
Örnek Olarak:
Q: İnterneti Keser
E: İnterneti Açar

Yukarıdaki gibi ayarlayabilirsiniz Hiho


Kurulum ( Resimli Anlatım )

Adım 1: Windows + R Tuşuna basarak "Çalıştır" ekranını açın ve bu ekrana ncpa.cpl yazın, tamam deyin. ( Yada başlat > çalıştır > ncpa.cpl yazarsanız aynı işlem olur )
uyariResmi Orjinal Boyutunda Görüntüleyebilmek İçin Buraya Tıklayınız.
[Resim: 1.png]

Adım 2: Aktif olan ağ bağlantınıza sağ tıklayıp "Özellikler" deyin. Resimde de gösterildiği gibi bağlantının altında "Devre dışı" ya da "Bağlı değil" yazanlar aktif değildir. Geriye kalan tek bağlantı aktif olan bağlantınızdır.

uyariResmi Orjinal Boyutunda Görüntüleyebilmek İçin Buraya Tıklayınız.
[Resim: 2.png]

Adım 3: Açılan penceredeki "YÜKLE" butonuna basın.
[Resim: 3.PNG]

Adım 4: Açılan pencereden "HİZMET" seçeneğini seçin ve "EKLE" butonuna basın.

[Resim: 4.png]

Adım 5: Açılan pencerede "Disteki var.." butonuna tıklayın.

[Resim: 5.PNG]

Adım 6: Göz at butonuna basın.

[Resim: 6.PNG]

Adım 7: Siyanür'ü indirmiş olduğunuz klasörü açarak içerisinden "mavi.inf" dosyasını gösterin ve aç butonuna basın.

uyariResmi Orjinal Boyutunda Görüntüleyebilmek İçin Buraya Tıklayınız.
[Resim: 7.png]

Adım 8: Tamam butonuna basın.

[Resim: 8.PNG]

Adım 9: Ekrandaki listeden "Siyanür" ü seçin ve Tamam butonuna basın.

[Resim: 9.png]

Önemli: Adım 10 (Windows 7 için): Üstteki işlemi yaptığınızda bilgisayarınızda kısa sürelik bir yavaşlama olacak ve aşağıdaki hata uyarısı gelecektir. Bu uyarıya "Bu sürücü yazılımını yinede yükle" deyin, aynı hata bir kez daha gelecek, onada aynı şekilde yapın.


[Resim: 10.png]

Önemli: Adım 10 (Windows XP için): Üstteki işlemi yaptığınızda bilgisayarınızda kısa sürelik bir yavaşlama olacak ve aşağıdaki hata uyarısı gelecektir. Bu uyarıya "Devam et" deyin, aynı hata bir kez daha gelecek, onada aynı şekilde yapın.

[Resim: 10.JPG]

Adım 11: Siyanür kuruldu, kapat butonuna tıklayın.

Adım 12: Siyanürv3.0 - nader11ndeu .exe açıyoruz ( windows 7 ler yönetici olarak )

[Resim: ?di=B57F]

Adım 13: Üye ola basarak çıkan siteye üye oluyoruz ve özel mesajlarımıza giriyoruz. Bize özel mesajdan sistem ıd ve şifre yolluyacak Hiho Her üyeye sistem farklı bir ıd şifre gönderiyor ve gönderilen ıd şifreler hemen programa kaydediliyor. Database olarak işliyor sistem. Yani program internetten yönetiliyor...

[Resim: ?di=3AUJ]


Adım 14: Üye olduktan sonra ıd şifre giriyoruz ve giriş butonuna basıyoruz. Siyanürümüz açılıyor Hiho Düzenleye basarak tuşları ayarlayabilirsiniz!!!

[Resim: ?di=IHW7]



Siyanürde düzenle diyerek tuşları ayarlayabiliriz...

[Resim: ?di=SQSU]

VİDEO YÜKLENİYOR... TAHMİNİ OLARAK SAAT 17:00 DAN ÖNCE YÜKLENİR... Sorularınızı Sorun cevaplayalım Hiho

İndirme Linki Alttaki Ektedir. Rar Şifresi Yoktur. Güle Güle Kullanın Hiho

NOT: HİLENİN ÇALIŞMASI İÇİN SİSTEMİNİZDE .NET FRAMEWORK 4.0 OLMASI LAZIM...
11.08.2012 Wolfteam Güncel Lag Hack Hilesi 11 Agustos 2012, Paylasım, Oyun, Yükle, Videosu, Arsivi, Dosyasi, Belgesi, Programi, Oyunları, Resimleri, Hikayeleri, Haberleri, 11.08.2012 Wolfteam Güncel Lag Hack Hilesi 11 Agustos 2012, Dowload, Eglence, indir, 2012, Google, Agustos, 11.08.2012 Wolfteam Güncel Lag Hack Hilesi 11 Agustos 2012, siber, komik, Yeni, Agustos, 2011, Link, Google.com, Güncel, siberpaylas, Agustos Ayı, 11.08.2012 Wolfteam Güncel Lag Hack Hilesi 11 Agustos 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder