29 Eylül 2012 Cumartesi

Anasayfa İletişim Yazar olmak ister misiniz? Sitemizdeki Dosyalar Nasıl İndirilir 30 Temmuz 2012 Battlefield Heroes Aimbot Hack


logo Battlefield Heroes Aimbot Hack
Bu aralar Battlefield Heroes oynuyorum. Aslında daha önce bir arkadaşım önermişti fakat  kurulumda bazı sorunlar yaşamıştım. Gene geçtiğimiz günlerde aklıma geldi, denedim bu sefer oynamayı başarabildim. Kurulum şeyi baya gıcık ya uzun süre bekletiyor. Aslında uzun süre değil fakat ne kadar kaldığını bilememeniz sizi sabırsızlandırıyor :). Neyse kurdum oynadım işte güzel basit bir oyun. Oyunda oldukça fazla item sadece gerçek para ile alınabiliyor. Aslında tek kötü noktası bu. Aklıma hilesi olabileceği geldi işte, yaklaşık yarım saat bir araştırma ile çalışan bir hile buldum. Fazla dolandırmadan, uzatmadan kullanımına ve ne işe yaradığına geçelim. Hilemiz başlıkta belirttiğim gibi aimbot. Diğer karakterlerin nerede olduğunu görebiliyorsunuz. Ayrıca vurabileceğiniz konumda olan karakterler sarı olarak işaretleniyor. Sağ tuşa bastığında karakterin kafasına kitlenip seri bir şekilde ateş etmeye başlıyor. Hileyi 29 Temmuzda denedim başarıyla çalıştı. Kullanımı ve ne işe yaradığıyla ilgili aşağıdaki çektiğim videoyu izleyebilirsiniz. Videoya gerek yok ben yaparım diyenler için kısaca anlatayım :)
  • İndirdiğiniz rarlı dosyanın içindeki Battlefield Heroes Aimbot adlı klasörü bir yere çıkartın.
  • Daha sonra siteden giriş yapın ve oyunu başlatın.
  • 20120730124436capture Battlefield Heroes Aimbot HackOyun açıldığında Winject.exe‘yi açıp Dll to inject kısmından BFH-jaisuss.com.dll yi bulun.
  • Target process kısmından ise BFHeroes.exe yi bulacaksınız (Burada biraz takılma olabiliyor, biraz bekleyin.)
  • Daha sonra inject diyin. Ekranda siyah bir pencere içinde yazılar ve en altta hooks done  yazısını görüyorsanız başarılı bir şekilde yapmışsınızdır :).
  • Ve keyfini çıkarın..
  • Son olarak hile ilk açıldığında kafaya kitlenir. F4 ile vücuda kitlenmesini ayarlayabilirsiniz.
20120730124545capture Battlefield Heroes Aimbot Hack
Arada sırada oyundan atabiliyor. Beni 2-3 kere attı. Sadece oyundan atıyor sanırım ban yemedim 2 gündür kullanıyorum hileyi.

 İNDİR – DOWNLOAD 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder