29 Nisan 2012 Pazar

İmirzalıoğlu'ndan Partnerine Destek

İmirzalıoğlu'ndan Partnerine Destek
İmirzalıoğlu'ndan Partnerine Destek
Kenan İmirzalıoğlu 'Uzun Hikaye' filmindeki rol arkadaşı Tuğçe Kazaz'a karşı önyargılı olunmamasını istedi: Tuğçe bu rol için kalbini koydu, kafasını kırdı. Onu takdirle izledim!

ÖYLE BİR İMAJ OLUŞUYOR
Osman Sınav'ın son filmi 'Uzun Hikaye'yle ilgili en merak edilen soru şu: "Tuğçe Kazaz böylesine iddialı bir yapımda Kenan İmirzalıoğlu'nun karşısında yetersiz kalır mı?" Soruya İmirzalıoğlu yanıt verdi: Evet, ilk duyduğunuzda kafanızda böyle bir imaj oluşuyor. Osman Sınav da bana "Deneme çekimini bir izle, ondan sonra konuşalım. Önyargıyla gelme" demişti.

BAŞKA BİR YOLCULUKTA
İmirzalıoğlu, deneme çekimlerini izledikten sonra kendisinin de şaşırdığını itiraf etti: Çekimleri izleyince 'Münire'nin ruhunu onda gördüm resmen. Bambaşka bir yolculuğa çıkmış; o bildiğiniz Tuğçe sayfasını çevirmiş. Tuğçe bu film için ortaya kalbini koydu, kafasını kırdı. Ben onu çekimlerde takdirle izledim!

'İZLEYİNCE SİZ DE BANA HAK VERECEKSİNİZ'
İmirzalıoğlu filmde 'Ali'yi, Kazaz ise eşi 'Münire'yi canlandırıyor. İmirzalıoğlu "Biz çok keyifli çalıştık. Filmi izleyince söylediklerime siz de hak vereceksiniz" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder